Benim bebeğim yeni 4.aya girdi sürekli ağlıyor ve sürekli emmek istiyor memeyide zorla kabul ediyor bebeğim doymuyor olabilir Mi doyduğunu nasıl anlayabilirim geçen ay 400 gr aldı bu ayda 500 gr tam bi doktorumuz olmadığı için net ve açıklayıcı bişey yok sizce nedir durumumuz merak ediyorum sürekli ağlıyor bebeğim en fazla yarım saat mutlu sonra ağlıyor sadece anne sütü alıyor mamaya doktor başlama dedi kiloyu baz alıyor ama açlıktan ağlıyorsa ne yapmalıyım ağlatmak istemiyorum mamada vermek istemiyorum tecrübesiz anne olarak yalnız bi anne olrak sanırım ihtiyacım tecrübeli annelerin düşüncelerine?