esmasare24 Hayırlı geceler herkese. Kızım 7 aylık ve uykusunda gözü kapalı ağlıyor emince sakinlesiyo ve bu her saat başı oluyor böyle bi durum yaşayan var mi yada bu konuda önerisi olan ?
BoncukAnnesi esmasare24 korkuyor olabilir canım ama bu durum bizde direk diş dönemi ağzında meme ile uyur meme çıktığı an gözü kaplı ağlar verince susar bütün dişleri böyle çıktı
Dn123 esmasare24 ya 11 aylık olacak son 3 4 gündür benimkide öyle. Uyuyor yarim saat sonra ağlıyor uyuyor gözleri kapalı burdayım diyorum kisa sireli sakinlesiyor ama sonra nir daha . Bugun 9 da yatyi 9 bucuk ta kalkti birdaha 12 bucukta yattı dış miymis
Mucizem04 esmasare24 her dişin semptomu farklı ya bunu genelleyemem tabi bizde öyle oldu şuan bile kulağını çekiştire çekiştire ağlıyor diş dönemindeyiz biz sizi de öyle tahmin ediyorum