Bana yardımcı olur musunuz arkadaşlar?
Salı günü sezeryan ile doğum yaptım hastane ilgisizliği ve ihmarliklari yüzünden bebeğim şuan hırıltı çekiyor ekg den tutun solunum testlerine kadar her şeyi temiz çıktı burun açıcılar vs denendi ama sonuç aynı bebeği çıkarana kadar su yuttu çocuğum ve sonuç bu günlerdir ne haldeyim ben bile bilmiyorum ki böyle bir doğum ve lohusalık düşünmemiştim. Üzerine bebeğim kilo kaybediyormuş ki anne sütü ile beslememe rağmen çıkmazın içindeyim bana bi akıl verin başına gelen var mı? Pazartesi başka bir hastaneye görür cem çocuğumu bakalım kendimi hiç demek dahi istemiyorum zaten yeter ki bebeğim duzelsin :( yazicaklari niz benim için çok önemli lütfen:(