Esraea 3 aylık kızım var meme reddi yaşıyoruz 200 ml gün içinde kaşımla veriyorum geceleri yada gün içerisinde uyuduğu zaman emziriyorum doyuyo mudur ? yeterli mi sizce ?
Mavi2020 Esraea kaşık biberon sayesinde memeye dönebilir onu deneyin 2.5 aylıkken bende o sayede memeye döndürdüm
Atomkarinca Esraea kaç kilo dogdu ve su an kac kilo 200 ml anne sutu veriyosunuz sanırım aralarda meme reddi var uykuda emziriyosunuz sanırım 5-6 cisli bezi olması lazim ac olursa huysuz olur uyumaz
Esraea Annesi_bebisi tek öğün değil nerde :) tek öğün 60/70 cc içiyo fazlasını içmiyo 😒 200 cc günde veriyorum aralarda da emziriyorum
yigidonunanasii Ağlamıyor huzursuz değilse doyuyordur atak haftalarında iştahsız oluyorlar zaten maalesef çabuk geçer meme reddi insallah ☺️
Derinkomm Ne kadar emdiğine bağlı. Güçlü emiyosa alıyosa memeden yeterlidir onu bilmek uzaktan çok zor. Bezlerinden anlayabilirsiniz siz.
Esraea Asilinannesiiiii kakasını ilk aylara göre daha az yapıyo çişini de günde 3 bez değiştiriyorum meme reddi yaşadığım içine ne yaptıysam döndüremedim kaşıkla veriyorum 200 ml kadar silikon uç takıyorum emzik sanıp ezmiyorum ama yeterli oluyo mu bilmiyorum kaşıkla verdiğim zaman itiyo doyduğu zaman bende zorlamak istemiyorum kilo alımı da yavaş 😒😞🤦🏻♀️
burcuu26 Esraea benim oglum iki bucuk aylik kakayi 3 gunde bir yapiyor ama cisi guzel yapiyoe doydugunu cisten anlarsiniz
Esraea Atomkarinca 2500 kilo doğdu meme reddi yaşadım yaklaşık 3 haftadır az da olsa yeni yeni dönebildik memeye 🙏 sağıp veriyorum gün içinde 200 ml zorluyorum kızım 2 saatte bir 60/70 ml içiyo vermek istediğim zaman çok ağlıyo istemiyo zorlamak istemiyorum 😒 ama çişli bezi 2 haftadır çok az 😒
CemileF Esraea kilosu kaç? Çişli ce kakaşı bezi nasıl? Kilo/56 3 saatte bir içmedi gereken cc. Bebeğim 7 kilo iken gğnde 1lt içmedi gerek demişti doktoru.