Mimarannee gul_58 ilk zamanlarda ki kakalar yeşil ve yapışkan bir yapıya sahip olur beli bir zaman sonra sarıya dönüyor. Yani bizde öyleydi Dr. normal demişti.
havos gul_58 canım bebeğim 20 günlüktü tam ilk yeşil kaka yaptığında annemde kesin üşüttün çocuğu diye söylenmişti bana korkudan koştur koştur doktora gittik doktor benim yendiğim Yeşil sebzelerden olduğunu korkmamak gerektiğini söylemişti