Busekuzey Başkasının doğumuna yetişmek için mi.. Ama sen de hastasısın? 3 kg bebeği bıraksa kendi doğar zaten çok kolay doğururdun hemde… Yazık olmuş. Neyse, canım ben de normal doğum yaptım. 3400, çok yorulduğum ve ıkınamadığım için, dolayısıyla kalp atışları düştüğü için vakumla alındı. Dikişlerim 1 buçuk haftada emildi ama o söylediğin et parçasını ben de gördüm kontrol ederken. Korkma. Sen orayı kuru tut, her wc sonrası bebeğinin yakmayan jel/şampuanıyla temizle ve iyice kurula. Yorulmamaya çalış. Eğer ağrın varsa başka bir jinekoloğa görün.