Kızım prematüre doğdu o yüzden emziremedim bir de farklı bi şehirde doğdu o yüzden git gel yapamadım göğüs ucum hiç yok nerdeyse. Şimdi tekrat çocuk düşünmeye başladık yani geri çekilme ile korunuyoruz yine ama olursa olsun diyerek. Merak ettiğim şey 2. Bebek olursa o da mı emmez çok uğraştım ama çıkmamıştı ilkinde. Aynıı şeyleri yaşayan var mı önerileriniz varsa açığım en azından şimdiden uğraşayım olduğunda zorluk çekmem