Busraarsub 3.5 ay önce belden uyuşturularak doğum yaptım ama bel ağrım oluyor ara ara suandada cok sizliyor daha yeni diyemi gecmedi yoksa hep boyle gidecekmi ?? 😑😑😑
Deletedmom60 Busraarsub bende spinal yaptım hic biryerimde ağrı olmadı bence bu anestezi doktoruna bağlı. biryerde ağrı varsa hep kalıyor diye biliyorum sürekli bi ağrı değil ama eğilirken yük taşırken vb.
Mina0607 Busraarsub bende 3,5 ay önce oldum ağrım yok ama arkdşmın baya var kişiden kişiye veya anesteziciden kaynaklanan durum olabilir
ZeySu Busraarsub İlk doğumum benimde belden uyuşmalıydı, yaklaşık 5 ay bel ağrısı çektim. 10 dk yuruyemiyordum biraz dinlenip öyle devam edebiliyordum. Zamanla azaldı ve tümden geçti.
MorErigim Busraarsub maalesef geçmiyor benim belimde çok ağrıyor terleyince fazla yorulunca falan dokuz ayı geçti Doğum yapalı
Busraarsub Deletedmom60 dünden beri çok arttı çocuk rahat hareket etsin diye yere yatırıp kaldirdim surekli ondan mi acaba. Onun disindada uzun yuruyunce ve agir kaldırınca oluyordu
Busraarsub Tugcetpkts daha uzun zaman var yani azalmasına. Arkadaşımın 2 yıl bitti hala yerde falan fazla oturunca kalkamıyorum diyor
Tugcetpkts Busraarsub ben de fıtık var o da ağrı yapıyor ama o iğnenin ağrısı da başka ipne batırılıyormus gibi oluyordu bana arkadasınızda belki baska bir sebepten ağrıyordur beli o kadar uzun sürüyorsa yandık
ZeySu Busraarsub 1 sene içerisinde tamamen geçmişti. 🤗 farklılık gösterebilir insandan insana. İnşallah sizinki de uzun sürmez geçer. Dikkat edin çok ayakta kalmamaya, uzun süre yurumemeye
6767-- Benimde geçmiyor 5 ay oldu ve her sabah yatarken kalkerken tutulmuş ağrı içinde kalkıyorum ve bu durum beni korkutuyor hep böle mi deveam edecek diye. Keşke tamamen uyusturma yapsaydım da o zaman bu ağrıyı cekmezdim 😔😔
GulAkkaya Busraarsub valla hala devam ediyor belim çürümüş gibi iyice sinirlerim bozuldu eğilirken falan ağrıyor yatıp kalkınca ağrıyor ✨Keşke normal doğursaydım✨