Gonul_celen
[bilinmeyen] rutin olarak sohbet ediyorum hee uykudan uyandığında şarkı acıyorum dans ediyoruz birlikte zeka kartlarını gösteriyorum kuklaları konuşturuyorum oyun halısına koyup bazen yanında eşlik ediyorum 3 aylık bebegim
Melodinci
Bebeğim iki aylık bol bol onunla konusuyorum donencesını açıyorum donencesıne bayılıyor eline bişeyler tutturmaya calısıyorum ve bol bol sarılıyorum ❣️
ZeynoEylul24
[bilinmeyen] beslenmesi,gaz çıkarması banyosu derken uyuyor. Uyandıktan sonra bol bol sohbet ediyoruz. Müzik dinliyoruz dans ediyoruz sonra sallanıyoruz hamaginda seviyorlar. Oyuncak tutturmaya çalışıyorum ve kukla eşliğinde konuşuyoruz.
Minikheyecan
ZeynoEylul24 kaç aylık bebişiniz
Zmrasevgi
[bilinmeyen] 4 aylik bebegime gun icin yaptığım.hersyi anlatıyorum beni dinlemeyi cok seviyor masal okuyorum resimlerini ona gosteriyorum smdiden kitabi tutabiliyor cekiyor müzik açıp dans ediyoruz bazen de kavga ediyo benimle onu uyutmaya çalıştığımda koca bi insanmis gbi sinirleniyor bagiriyo cok tatlılar ya😊
Zmrasevgi
[bilinmeyen] col güzelmiş allah bagislasn 😊
ZeynoEylul24
Minikheyecan 4 buçuk aylıklar
Melodinci
[bilinmeyen] dimi yaa inşallah o günlerde gelir 😍😍
Gonul_celen
[bilinmeyen] konuşuyor gülüyor agu gibi sesler çıkarıyor yenilerini bile sipariş verdim
umaydilara
[bilinmeyen] sürekli konuşuyorum bebeğimle. Artık diyecek ne geveze bir annem var. Bir iş yaparken oda beni izliyorsa anlatırım hep şimdi şunu yapıyoruuum bak bu böyleeee diye. Oyın halısına koyuyorum. Dönmesi için ve aiemeklemesi için egzersiz yapıyorum. Kartlar ı var onunla masal anlatıyorum kitap okuyorum. Sıkılırsak beraber duşa giriyoruz. Köpeğimiz var onunla oynarız. Kaba motpr ve ince motor becerilerini geliştirmekiçşn oyuncaklarla oyun oynatırım. Birşeye uzanması için çnünde tutarım mesela. Sıkuca giydirir yürüyüşe çıkarız. Kanguruya koyarım açarım müziği dans ederiz. Bi bakarız akşam olmuş
Melisa07
[bilinmeyen] 😂😂 çok şirin bi hareket bence . Belki korkuyordur miniğim
umaydilara
[bilinmeyen] evet yorkshire terrier besliyorum. 3 yıldır bizimle. Ölene kadar da bizimle olacak inşallah. Sorabilirsiniz tabiki buyrun.
umaydilara
[bilinmeyen] bizde öyleyiz ama merak etmeyin bireysel takılacağı zamanlarda gelecek
umaydilara
[bilinmeyen] yorkshire en az tüy döken köpektir. Eğerki iç dış prazit iğneleri yapıldıysa bi problem olmuyor. 6 aylık kızım doğduğu günden beri beraber uyuyorlar.
umaydilara
[bilinmeyen] kedi ve köpekle büyüyen çocukların alerjik hastalıklara yakalanma olasılığı büyümeyenlere nazaran daha düşüktür
umaydilara
[bilinmeyen] rica ederim bu söylediğim 1 tanesi. Daha birsürü faydası var