Pinkkk 37 günlük bebeğim var gece uyandırmazsam 5 saat uyuyor 2 saatte bir kaldırmaya devam edilmelimi nasıl yapıcam 🙄
Mrvkrsv Pinkkk ilk bir hafta kaldiriyosun bebegi sonra ellemiyosun 5 saat uyuyosa sansli annelerdensin sukret bende oyleyim 😊
[silindi] Pinkkk 3 aylik olana kadar gece 3 saatte bir uyandirmaniz gerekir, gunduz de 2 saate bir, daha cok kucuk oldugu icin uzun sure ac kaldiginda kan sekeri duser, gece 4-5 saat uzun bir sure 3 saati gecirmemelisiniz
Agg0207 Pinkkk 4-5 saat uzun bi süre bence 37 günlük bebegim kendisi uyanıyor zaten ama 3 saati hiç geçmiyor
Gonul_celen Pinkkk sarılık sıkıntısını atlattığınızdan sonra hiç uyandırmadım 4 saat bir sabitledik istisnalar hariç
MevaNil Mrvkrsv peki gün içinde uykusu ayni şekilde mi kaç kere emziriyorsınuz benimde bir aylık bebeğim var gündüz De 3 saat uyuyor bazen
Regen [silindi] bizim çocuk doktorumuzda 5 saate kadar uyuyabilir demişti çok şükür her gece 5 saat uyuyor öyle uyandırıyorum
Bellamira Gonul_celen ben kadar sürede atlattiniz sarılığı bizimde sarılık var birşey tavsiye edermisiniz
Mrvkrsv MevaNil gunduzde ayni sekilde yap uyuturken ve uyaninca mutlaka emzir zaten karni ac olsa uyumaz iyi doyurmussun guzel besleniyoki uyuyo uyudukca daha guzel gelisir benimki 3 aylik oldu gunduzde sakin saatli emzirme aralarda istedikce agladikca emzir bu sekilde sutunde artar
Pinkkk [bilinmeyen] bazıları kendi uyanmasını bekle diyor doktorlar çünkü büyüme hormonu da gece salgılanıyormuş o da önemliymiş ama okadar saatte uyandırmayınca aç kalıyormuş gibi hissedip üzülüyorum uyandırıp durıyorum çocuğu
Elmus Pinkkk canım bencede kan şekeri düşebilir uzun süre aç kalıyormuş daha çok minik sen biraz daha hassas davran onu uyandırmaya çalısıp yedir 5 saat şuanda onun için çok uzun bir süre
Mehmetmoms Aç olsa zaten uyanıp ağlıyor bende uyandırmadım 2 haftadan sonra şimdi 2 aylık bazen 4-5 saat uyuyor kesintisiz oda bende dinleniyoruz güzelce
Mrvkrsv En buyuk nimet cocugun uzun uyumasi guzel gelisir hanimlar birakin uyusun cocuklariniz ellemeyn ac cocuk uyumaz acikinca kalkar zaten 3 ay bu sekilde buyuttum cok sukur uyku duzeni inanilmaz guzel
Gonul_celen Bellamira 15. Gün gittiğimizde 9 falandı artık yükselmez demişti ztn doktor yükselmesi çok hızlı ama düşüş geç olacak demişti tekrar baktırmadık 15 inden sonra ama vücuttan gözden 40 günlüktü anca geçti. Eğer düşüşe geçtiyse neden hala sarı diye endişelenmeyin yani gözlerden en son geçiyormuş o yüzden biraz zaman alıyor
fatima Pinkkk sağlık ocağındaki ebemiz 1 aylık aşısında gece 3-4 saatte uyursa uyusun dedi ben kaldırmıyorum kendisi acıkınca uyanıyor
[silindi] [bilinmeyen] ben doktora ozellikle sordum 3 aylik olana kadar bu duzende devam dedi o yuzden ben uyandiriyorum az kaldi 3 aylik olunca muhtemelen kendi uyansin elleme dicek
EzgiDuru Pinkkk benm bebegm 28 gunluk 3 saatte 1 uyaniyor uyanmazsa diye bende alarm kuruyorum 5 saat uzun geldi doktorunuza danisin bi
Htc3258 Pinkkk 3 saate bir uyandırmalısın bence çünkü midesi çok küçük olduğu için hemen boşalıyor ben 3 Ayına kadar sürekli 3 saatte bir uyandırıyordum artık dokunmuyorum 4 saati buluyor Nadire’n 5 saati de bulabiliyor
SecilAhsenSura Pinkkk bizde 39 günlüğüz canım bebişlerimiz küçük henüz kan şekeri düşer açlıktan daha ağır uyur uyandır. Ben iki saatte uyandırdığım için alıştı iki saat dolunca kendi ağlıyor. Birde mamamı alıyor? Emiyormu?