Dilekanne kızım 7 aylık ikimizde pozitifiz şuan yarın son günümüz ilk 2 3 gün sürekli ateşlendi ağladı huysuzlandı ama ateşi çok yükselmedi 39 falan olmadı ayrıca dişi de yeni patlamıştı diş çıkarıyordu eve sağlıkçılar geldi sağlık ocağından ilçe sağlıktan aradılar sürekli onlara sorduğum da covid in bebeklerde ateş boğaz ağrısı öksürük gibi belirti yapmadığını çok hafif hemen atlattıklarını söyledi büyük ihtimal dişten kaynaklı sizin dediler