Chngrbykkya Ya arkadaslar ben emzirirken ruhumu teslim ediyorum sanki, oyle bir somuruyor ki emzirme bitene kadar bagida bagira agliyorum bu ne zman gecer yaa bebegim 23 gunluk ama 3 gundur emiyoruz daha yeni basladik oncesini aventin gogus ucu biberonla gecirdik
Deletedmom381 Chngrbykkya uçlarının yara olmamasi icin düzenli bakım yapmanı öneririm, sıcak su ile mesaj çok rahatlatıyor, gogus ucu kremi ya da kakao yağı kullanabilirsin, karbonatlı su ile de temizleyebilirsin. Bir süre sonra geçiyor geçmiş olsun.
Didem88 Chngrbykkya benm 50 gün sürmüştü sabret biraz sağ mastit olma kremlerini sür. Sonra emzirme çok keyifli oldu
Yagizinannesiii Chngrbykkya benim sol yeni geçti canım bende senin gibiydim sağda bi çatlak kaldı biraz acıyor ama oda 1 haftaya geçicek diye umut ediyorum sol tarafı emzirirken aşırı keyif alıyorum bebeğimi izlerken sende öyle olucaksın sadece sabret
Nln Ahh ahh korkutmak gibi olmasın ama ben 2 ay çektim o acıyı göğüs uçlarım kopma derecesine geldi başka yerde olsa dikiş bile atılabilirdi o kadar. Üstüne bi de enfeksiyon kaptı mastit oldum genel cerrah a gittim iki tane krem verdi karıştırıp sürdüm ama yine de uzun sürdü iyileşmesi
Dorukcumunannesi Chngrbykkya yara old icin bagiriyosan kesinlikle garmastan.pomad al. Yaptigim en iyi sey .bana dua edersin
Songulcelebii Dorukcumunannesi Dorukcumunannesi Katılıyorum ağlaya ağlaya emziren beni bu krem kurtardı
Fundagururasel Kızlar benimde bebeğim 2 günlük başlarda emzirirken acıyor ancak bi süre sonra alışıyor benim sormak istediğim ilk bebeğim sütüm çok gelmiyo kanallarım hala tıkalı kanalları açmak icin ne yapmam gerekiyor üzülüyorum bebeğimi doyuramadığım zaman 😞
Songulcelebii Chngrbykkya Kesinlikle aşağıda bir arkadaşta tavsiye etmiş garmastan pomad ağlaya ağlaya emziriyordum 1 hafta bile sürmedi geçirdi
Nscaslan34 Chngrbykkya yanlış emziriyo olabilir mısın acaba 🤔 kahverengi kısım ağzını ortalayacak şekilde mı yapıyorsun canım benim hiç acımıyor bilemedim
Tugba61 Bende aventın gogus kalkanını aldım bırde mumsy naturel dıye bur krem once gogsumu yıkadım kuruttum kremı surdum kalkanla kapattım ılk gun ıse yaramıyır gıbı gırunuyor ama her emzırmeden sonra yapınca sonucunu alıyorsun ıkıncı gunde ıyılestı tavsıye ederım
Chngrbykkya Butun kahveyi alıyor evet ama benim yaradan degil bebegim cok isirip cekistirdigi icin agriyor :(
dlekturann Bebeğim 3 buçuk aylıkk hala ağrıyor benim sadece azalma oldu bir ay öncesine kdar bende geberiyodum ağrıdan ne yaptıysam fayda etmedi sadece sabredin zamana bırakın temiz tutun göğüs pedi kullanmayın