Kızımın 7 aylık olmasına 10 gün var. Ek gıdaya bi türlü başlayamadık tam anlamıyla çorba olsun püre olsun ögürekek agzına veriyorum, yumurtayıda aynı şekil verdim kustu ama tatlı şeyleri seviyor meyve püresi vs yiyiyor. Diğer gıdalara nasıl alıştırabilirim.