Deletedmom389 Kızlar bebeğim 7 aylık ama bugün hep sarı renkte kaka yaptı ya resmini de çektim ama atmak istemedim iğrenen olur diye normal mi sizce korku düştü içime çok hassasım bu bebek konusunda ya iyi ki burası var
Deletedmom389 yigitmomss kısmenn dün kayısılı yoğurt yaptım içine koydum bebe bisküvisini birak tadı ekşimsi oldu diye
Birkullanici Deletedmom389 pütürsüzse ishal olmuştur soğuk almıştır yada şu sıralar bi sıcak bi soğuk dilakt etmek lazım nane limon kaynat bir iki yemek kaşığı ona ver emziriyosam gerisinide sen iç . Sabah da ıhlamur ver
Deletedmom389 Birkullanici tamam canım çöl teşekkür ederim gece hep üstünü açıyor üşüttü kesin yavrum off off