Handanssrp Hanımlar merhaba. 11,5 aylık kızım diş çıkarıyor ve imkanı yok hiçbir şey yediremiyorum. Çorba, püre, soğuk, sıcak ne varsa denedim. Yediği sadece zeytin ve pankek bir de emziriyorum. Bu dönemlerde iştahsızlıkla nasıl başa çıkıyorsunuz?
GUBILIK Handanssrp sevdiği yemekleri vererek, ısrar etmeyerek, yumusak gıdalar vererek, sevebileceği yemekleri bularak ve de yaparak. Hala da yemiyor ise sabrederek, kahrolmayarak, sinirlenmeyerek :)))
Handanssrp GUBILIK denedim inanın ki, sevdiği şeyleri de yaptım. Alerjik bir bebek olduğu içinde her şeyi veremiyorum diyet açma aşamasında olduğumuz için. Sabrediyorum da üzülüyorum o yemeyince, bakalım.
GUBILIK Handanssrp yediği ona yetiyor ama. Yedikleri harcadıgı eforu karsıladıgı için yemek yemiyorlar
Handanssrp GUBILIK sadece emmeyle geçiriyoruz günlerimizi, bir sabah kahvaltısından vazgeçmiyor anası kılıklı :) demek ki bu dönemde yetiyor ona. Teşekkürler
GUBILIK Handanssrp ☺️ yeter annesi. siz rahat olun, rahatlıgınızı hissetsin. Daha cabuk anlatırsınız. Sevgiler 💓