Merhaba anneler 👋
3 aylık oğlum var 1.5 aylık olduğundan beri ne emzik ne biberon falan tutturamadım. Bu yüzden süt sağıp bırakıp bir yere gidemiyorum. Hep birlikteyiz, her bulduğum yerde löp diye meme çıkarıp emzirmek uygun olmuyor. Parkta emzirdiğimi biliyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️