KayraFatma Kizlar 2bucuk aylık bebeğim var normalde geceleri 2 saate bir acikip uyanıp emerdi şimdi 3 ,4 saate uyanıyor sizce uyandırıp emzirmelimiyim yoksa acikip uyanmasinimi beklemeliyim
02022020 KayraFatma hayır uyandırmayın zamanla daha sık uyanacak zaten 4 saati geçirmeyin yeterli olur 2 aylık bebek için
Vldnbrra KayraFatma benimki de bazen 5 saati bile buluyor uyandırmaya çalışsam memeyi versemde almıyor uyandırdım kaç defa emmedi sadece uyandırdım diye ağladı bakındı bir saat tekrar uyudu annem sende öyleydin rahat bırak acıkınca kalkıyor nasılsa o zaman ver diyor akışına bıraktım artık bende bebiş ne isterse onu
1453merve KayraFatma biz de 2buçuk ayı az geçtik ili saate kalmadan uyanıyo ben de brz uzatsa keşke diyodum 😔
mnnakanne KayraFatma uyandırma büyüdükce o süre uzuyo kendi acıkınca uyanır zaten biz bazen 4 saati buluyoruz geç yttgı zamn
bianneeee KayraFatma benim kızım uzayan sarılık olduğu için şimdiki aklım olsa acikip ağlamasını beklemem ilk iki üç ay sürekli emzirirdim bence bir süre daha iki saatte bir emzirin hem aranızdaki bag da kuvvetlenir