Selam kızlar bebeğim 17sinde 4 aylık olcak..yavas yavas azda olsa tadımlar yapmak istiyorum hem işe başlayana kadr kaşığa alışsın hemde besinlerden yavas yavas vitamin alsın tabiki tadım olarak vericem öğün yerine koymicam…bunun için hazır kaşık manalarını çok zorda kalmadkça vermek istemiyorum evde yapabileceğim tarifler paylaşır mısınız tecrübeli annişler ❤️❤️