Kucukprens_16 3 aylık bebeğim,hep kısa süre emiyor.sag göğsümde sertlik ve ağrı oluştu bugün.sagdim biberona dökerken löp löp döküldü.kesilmis resmen.dus alıp sagdim 2 kere.baska tavsiyesi olan varmı kızlar
mehtap92 Kucukprens_16 kesilme değil de mastite yaklaşmış gibi durumunuz. emzirmeye çalışın bol bol sertlik hissedince dus masaj emzirme olmazsa sagim
mehtap92 Kucukprens_16 az az emiyorsa kalani elinizle satmayı deneyin makine biraz daha fazla vakum yaptığı için tekrardan fazla süt geliyor haliyle kısır döngü
Kucukprens_16 Purposeless ilk bebegimdede olmuştu.kucuk bir operasyonla boşalttılar.bu yuzden çok korkuyorum