TazecikAnne22 estağfurullah o nasıl bir söz. Annelik bebeğin yiyip yiyememesi ile ölçülmez ki. Bebeğiniz iştahsız olabilir. Size şunu tavsiye ederim. İnstagramda arzusbebeyi takip edin. Çok guzel tarifleri var. Klasik mama tariflerinen farklı, lezzetli. Ben genelde o tarifelere göre biraz kendim de uyarlayarak yapıyorum. Çok da severek yiyor😊