Esmermelek05 Merhaba hanımlar bebeğimin tek gözü ve cevresi kızarık ve hafif şişmiş gibi serum fizyolojik damlattık öbür gözünde herhangi birsey yok 3. Ay ayagı geviriyor sanırım 10 dk uyuyup kalkıyor ama ondan olsa iki gözü kızarmaz mı
44760 Bizimde başımıza çok geliyo canım kızım 9 aylık hala kızarır ara ara. Genelde göz üyle çok uğraşırsa olur yada uykusuzsa olur bizde. Bem bazen sütümden damlatırım bazen sıcak kompres yaparım geçer Allah ın izniyle