Fatmatlas2106 sanırım daha fazla algılıyor her şeyi, çünkü bizde de benzer sorun var. İlla etrafa bakacak bağıracak falan emzirirken ayağa kalkıyorum, sesleniyorum falan, hoplatıyorum dikkatini çekmeye çalışıp öyle emziriryorum. Bir de çığırırken onunla konuşmaya çalışıyorum. Bir seyler anlatmaya çalışıyor iletişim kurmak istiyor aslında. Ağlar gibi ses çıkıyor ama yüz ifadesi normal. Sakinleştitmek için de hem beyaz gürültüyğ hem de plates topunu kullanıyorum. Kısacası maymun olduk ya