Kızlar bebeğimin başının arka tarafini sehpaya çarptım iki aylık önce ağladı sonra ben gülünce gülmeye başladı acile gittim doktor radyasyon almasın diye film çekmedi şuan 2 saat oldu bir şey yok ama hala korku var uyutmamaya çalışıyorum dua edin bir şey olmasın :( başka ne yapabilirim doktor uyut dedi başına gelen varmı o doktorlar ne dedi