Seda_gul Emziriyorum evde keratin yapıcam ama kimyasal olduğu için bebeğe zarar verir mi diye korkuyorum. Diplere sürmicem ten teması olmayacak ama o yoğun kokuyu solumam sütüme etki eder mi. Yaptıranlar var mı
Seda_gul oglunasik1anne bio keratin gold diye bi ürün fiyatı da çok uygun ZAten kuaförler de kullanıyor ama 300den aşagı yapmıyolar
ezgijd01 Ben yaptırdım sıkıntı olmadı . Emzirirken başınızı bağlayın yıkayana kadar kokusu ağır çünkü
Seda_gul Gerçekten saçma sapan konu olsa herkes üşüşürdü yok kocam yok kaynanam desem. Önemli birşey soruyorum belki bilmeden yapsam bi zararı olck ama cevap veren yok