tubaymk evet canım çok gecikmeyin bu konuda benim tanıdığım var onlarda aynı durumda kızları dört yaşına geldi hâlâ konuşmuyor başlarda uyardık çok onemsemdiler şimdi gidiyorlar terapiye doktor neden bu kadar beklediniz işimiz zorlaştı ne kadar erken gelirseniz okadar kolay olurdu çözüm demiş ama çok şükür algılarla ilgili bi sorun yokmuş gerisi geçer kendini üzme prematüre anneleri bebeğin yaşadığı her sorunda içten içe kendini suçlar bizi ancak biz anlarız benim kizimda çok şey yaşadı ama herşey geçiyor sadece sabır ve ilgi 💗