Arkadaşlar merhaba bir yaşına girecek olan oğlum var kendisi kolik bir bebekti çok şükür o günleri atlattık ama sürekli başka bir durum çıkıyor. Diş çıkarma aşamasındayiz 8 dışı var daha da çıkmaya devam ediyor. Geceleri yarım saatte bir uyanma gündüzleri çok huysuz bir kucak istiyor yerde oyun oynarken bile yanında oturuyorum kucağıma geliyor ayağa kalkıyorum peşimden ağlayarak geliyor. Acaba bir rahatsızlığı mi var diye düşünüyorum. Bunlari yaşayan var mı yardımcı olun normal mi