selenay_ elinde degıl demek ıstedım aslında baslık acarken ama yanlıs anlasıldı heralde kasmayın abartmayın diyenler var. Bunu artık bılınclı yapmıyorum ogluma bıle sarılırken acaba bsy olurmu dıye dusunmekten yaptıgım seye odaklanamıyorum onu demek istedim. Gecen gun arkadasımla konustum kuzenine marketten bulasmıs ya bırınden de degil nasıl normal olabılırım ki boyle seyler duyunca 😔