Omermomy Merhaba güzel anneler bebeğim 5 aylık 2 aylıkten beridir yanağında bu var bazen geçiyor kendiliğinden bazende böyle cıkıyor anlayamadım daha doktora da götüremedik sizce ne olabilir 🥺 [url=https://hizliresim.com/6Ug1jG][img]https://i.hizliresim.com/6Ug1jG.jpg[/img][/url]
papilion Omermomy egzama gibi duruyor canım, bizdede benzer bi durum olmuştu doktora wp üzerinden anlattığımda bi krem söyledi 2-3 kere sürünce geçti
attbianne Omermomy aynısından oğlumun ensesinde vardı ek gıdaya geçtiğimden beri tahin veriyorum tamamen geçti egzamayi geçiriyor çiğ tahin
Supermomm Omermomy egzama canım bu benim bebegiminde yanakları çene alti göğüs bölgesi ve bacaklarında var doktor kortizonlu krem verdi 4 gün sürdüm kollarında da vardı onlar tamamen geçti tekrarlamadı ama yanağı ve göğüs bölgesi salyalardan sürekli ıslandığı için tekrarlıyor sürekli kuru tutmak gerekiyor
_Ahlas_ Tıpa tıp aynısından oğlumun yanaklarında da çıkıyo ve ilk aydan beri üstelik vücudunun belirli yerlerindede oluştu henüz hastaneye götürmedik sadece bi çocuk doktoru tanıdığımıza resmini çekip attık o akut alerji dedi ve stilex krem kullanmamızı söyledi bizde kullandık hala da kullanıyoruz ara ara geçiyo sonra tekrar oluşuyo bazen baya kızarıp genişliyo bazen açık renkte ama pütürlü oluyo neyin sebep olduğunu bilmiyorum ama uygun bi zamanda test yaptırcam inşallah
purencleanlove Egzama olabilir yediğiniz bir şeylere alerjisi olabilir yumurta vs gibi.. mustela kremle nemlendirebilirsiniz.. ama kakada mukuslanma ya da ka, bebekte huzursuzluk, kusma varsa süt ya da çoklu besin alerjisinden şüphelenebilirsiniz
Yelizduru Alerjiye benziyor ara arar çıkıp geçiyorsa emziriyorsan ne yediğinde çıkıyor onu takip et yumurta süt yoğurt gibi
Esraayz Omermomy benim kızımda da var yeni çıkmaya başladı 3 ay 8 günlük ben de doktora götürmeyi düşünüyorum
attbianne Omermomy bazıları 6 ay bazıları 8 ay diyor ben 6 aylıkken verdim alerji olmadı bebeğe göre biraz
Pnarferah Benim oğlumda da var 6 aya geçer dedi doktor konak gibi düşün dedi geçer tekrarlar dedi normalmiş yeni doğanlarda olur hep dedi