sunnymom seda_seda ben kollu önlük aldım hiç sevmedim kolunu kestik hatta kolsuz aldım oda boynuna bağlanıyor iyi olmadı en son oioi aldık çok memnunum hem yıkaması kuruması kolay hem kullanması kolay tavsiye ederim