Krmbraaa Cerazette kullanıyordum aşırı derecede ara kanama yaptı hapı bıraktım adetim gelmiyo .duzenim bozulduğu icin mi gelmiyo acaba .gelmemesi normal mi iyice moralim bozuldu yaa aldığıma alacağıma pişman oldum.🤧😫😩
seydaac Krmbraaa ben de kullanayım dedim daha 10 gün varken kanama başladı ama ara kanama gibi de değil. 10 gün sürdü sonra normal regl dönemi geldi yine regl oldum. Yaklaşık 17 gün falan sürekli kanama oldu🤷♀️ tabi bir daha kullanmadım üç ayda ancak düzene oturdu. Sürekli gecikme yaşadım üç ay.
Burcu35 Krmbraaa Haptan dolayı böyle olmuştur. Ben 10 ay kullandım 1 damla bile kan gelmedi o yüzden bıraktım en son pes ettim sonra şak diye adetim geldi
seydaac Krmbraaa rica ederim, buradaki postlarda da okudum sonradan böyle sorun yaşayan çok kişi vardı.
Makbussmete Burcu35 bende 2 ay kullandım eşim kullanmamı istemiyor ama hamile kalmak da istemiyorum ben de adet görmüyorum ve görememek ruhsal olarak etkiliyor mu acaba ?
Burcu35 Krmbraaa Evet gerçekten öyle benim arkadaşımda kullandı ondada çok ara kanama yaptı o yüzden bıraktı. Korumasına güzel koruyor ama cins hap😂