Arkadaşlar kızım 5 aylık bugun kontrolümüz vardı 400 gram almış 7500 kilo 68 cm boyu var doktorumuz kilo alımı biraz azalmış istersen Nutricıa Infatrini verebilirsin dedi kullanan var mı? Biraz iştahsızlık var gibi ama kilosu gelişimi bence fena gitmiyor. Mama +meme gidiyoruz normalde.