Kızlar merhaba. Bebeğim 2.5 aylık. Uyuyacağı zaman bir örtüyle gözlerini kapatayım istiyor resmen. Bu zamana kadar hiç kapatmadım gözlerini. Yaklaşık 1 haftadır böyle yapıyor. Denedim bu sefer örtmeyeceğim dedim ama ben gözlerini örtene kadar gözler sabit tek bir noktaya baktı sadece asla kapatmadı, örtü atınca gözlerini anında kapattı. Böyle bir durum yaşayan var mı? Bu alışkanlık haline geliyor sanırım nasıl önüne geçeceğim Ya? 😔