Oge Mamaya yeni geçtik hanımlar ilk iki kutu sma comfort kullandık. Oğlum içti şükür bi sıkıntı çıkmadı. Az önce comfort bulamadığı için optıpro almış. Arada ki fark ne. Bilenler yardım etsin lütfen 🤲
Saraa Oge ben ilk 3 ay optıpro kullandım o daha iyi diye biliyorum ama aradaki farkı bilmiyorum güzel mama yani bebeğiniz severse devam edin ondan hem bulması daha rahat 😊
havos Oge neredeyse 5 ay olacak sma optipro kullanıyoruz canım bir sıkıntı olmaz gerçi her bebekte her mama aynı olmuyor ama memnunuz biz
Resulasafannesi Confort galba gazlı bebekler icindi tam bilmiyorum ama optipro kullanıyoruz gece eşim bulamamış confort alacaktı çalışan eşime ikiside aynı abi demis. Sonra araştırdığımda gazlı bebekler için confort öneriliyor diye duydum