Oglusannesi 35-yes benimde bebegimin cildi çok kuruydu bende bübchen aldım nemlendirici çok güzel tavsiye ederim
seydaac 35-yes sabun kullanmıyorum, ebebek te baby me nin şampuanı var onu kullanıyorum 3.ayından beri. Bir sorun yaşamadım. Kuruluk oluyorsa mustela da iyi geliyor.