az önce bir annenin zeytinyağı postundan sonra bende tedirgin oldum. kaşıkla vermiş bebek tıkanmış çok kötü. Bende her zaman kaşıkla veriyordum, dün benim bebeğiminde o annenin yaşadığı kadar olmasa da, boğazına kaçtı öksürdü bi 10 dk. Bugün bende mamasına katarak verdim bir öğününü. sizlere sorum kabız olduğu zamanlar zeytinyağını her mamada mı veriyorsunuz kaka yapana kadar bebek, yoksa bir kerelik mi katılıyor günde. şimdiden teşekkürler