Gulll2110 benim kızım da o aylarda geçirdi enfeksiyonu. Su verdim, doktorum özellikle vermemi söyledi. Zaten 3-4 çay kaşığı içiyor maksimum ama boşaltım sistemini aktif hale getiriyorsun ne kadar çiş yaparsa o kadar kolay atılıyor enfeksiyon vücuttan
Ayrıca ben de emziriyordum