Kızlarrrrr bepanthol pişik önleyici kullanıyordum çok iyiydi am pahalı olduğundan dolayıda hametan aldım. Ama kızarmış popişi falan. İlk doğdu zamanda bezden pişik olmuştu yine hametan almıştım iyi gelmişti ama şimdi iyi gelmedi. Uygun fiyatlı bi krem önerebilir misiniz