Baynimir Iyi aksamlar hanımlar. Bebegim 4 aylık bu aksam yakın bir akrabamız geldi ve uzun bir süre oglumla oynadi, öptü vs. Sonradan dudagında uçuk çıktığını farketti kucuk kabartı șeklinde saatler icinde oldu bu olay. Kendisi de cok uzuldu sağlikci zaten bilseydim asla dokumazdim dedi ama olan oldu. Bebegimin elini yuzunu sildim ama elleri hep ağzinda zaten kendi evimde degildim yapabileceklerim sınırlıydi. Kisacasi cok korkuyorum birsey olur diye. Boyle bir olay basina gelen ve sonrasinda bi sikinti yasamayan var mi ya da neler yapmak gerekir fikirlerinize ihtiyacim var.
gokcetugce Baynimir canım korkma benim 3 kere çıktı bilmeden öptüm bişey olmadı seninki de olmayacak inşallah
Annesininprensesi Baynimir bende de uçuk çıkmış bugün farketmeden önce öptüm inşallah birşey olmaz😰 insallah sizin bebeginize de olmaz üzülmeyin
Baynimir Pinardefne bende oyle yapmayi duusnuyorum umarim ise yarar. Tesekkur ederim tavsiyeniz icin. 🙏
Kbr uçuk eğer çıkacaksa temas yoluyla geçiyo temas yolu ile geçtikten sonraki Gün ortaya çıkar önce kızarıklik ile başlar zaten çocugunuz Çok huzursuz olur. Umarım çıkmamıştır bebeğinizde