
kızlar oğlum 10 aylık el tırnaklarında değil ama ayak tırnaklarında böyle beyazlıklar var yani beyazlık dediğim sanki tırnakları böyle hep kırık kırık zarar görmüş gibi. Hep yerlerde emekliyor sürünüyor acaba ondan mı zarar görüyor yoksa bi eksikliğimi var?