Arkadaşları sizin de regli döneminde baş ağrısı yapıyor mu her ay o kadar yıpratıyor ki beni acile gidip ağrı kesici yaptırmadan ya da 3-5 tane parol içmeden geçmiyor internetten araştırdım biraz tedavisi varmış galiba var mı tedavi olan ne yapıyorlar ya da çözüm bulan şuan da başladı acile gitmeme az kaldı gitmekte istemiyorum 😭