aysenurzg 10 aylık oğlum var emziriyorum . Adet günüm geçti korunmama rağmen 3 gün ara ile 2 test yaptım negatif . C vitamini ve antibiyotik tedavisi aldım 2 hafta önce acaba onun etkisi olmuş mudur . Bide yaşadığım yer bi anda soğudu. Psikolojim bozuldu. 😞
Mrv-_- aysenurzg mevsim değişimleri etkileyebiliyor, testiniz negatif çıktıysa sanmıyorum hamile olduğunuzu ama kontrol etmeye devam edin, emzirmek hamile kalmaya engel değil.
Tazeanne0134 aysenurzg canım benimde 8 ay 25 günlük oğlum var yolculuk hava değişimi inanılmaz etkiliyor bende yaşadım 1 ay olmadım nasıl korktum ama var ya büyük ihtimalle öyle olmuştur test yaptın mı?
aysenurzg Tazeanne0134 umarım ya Allah ın verdiğine itirazım olmaz tabi ama bebeğimi emzirdiğim için vicdanım el vermiyor. Nasıl kıyarım ben ona nasıl bıraktırabilirim diye düşün düşün kötü oluyorum . 2 aydan beri oluyorum zaten adet . Bu 3. Ay olacaktı ama olmadı