Sarılık gibi bir rahatsızlığı yoksa 2 saatte bir vermenize gerek yok bizde sarılık vardı hep 2 saatte bir verdik sonra kontrolde doktor baya kilo almış sarılıkta geçmiş 2 saatte bir değil en az 3 saatte veya çok acıkınca ağlarsa verin demişti mama ölçüsünü de kilosuna göre söylemişti. kilosunu 56 ya bölünce sanırım emin değilim ondan çocuğun bir öğünde ne kadar mama alabileği çıkıyor. Artık Gece de uykusunu bölmeyin demişti bize, zaten en fazla 4 saate kendi acıkınca uyanıyordu