Bende normal doğum yaptım dikişliydi temiz özenli bakılırsa çok sulu ve sıvı gıdalar yerseniz hemoroid olmazsınız çokta uzun süre tuvalette kalmayın zorlamayın dr ilaç vermişti kullandım ilk 10 günden sonra düzelmişti çok şükür şuan normal hayata döndük diyebilirim bugün 2 ay 13 günlük olduk bile😁