Deletedmom090
[bilinmeyen] benimki aksine daha çok emmek istiyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Değişik bi çocuk biraz.. ama mantık olarak düşününce azalması normal bence karnı daha kolay doyuyordur
Sibelll
[bilinmeyen] 2.5-3saatte acıkıyor oğlum en az15-20dakika emiyor.
Elmus
[bilinmeyen] bizde mamayla besleniyoruz,benim oğlumda birgün anlamadan kayınvalidem çocuğu çok yedirdi o gün doğru düzgün mama yemedi ve gece uyuyamadı rahatsız oldu dr 6.ayı tadım ayı diyor oyüzden sizde dikkat edin de çocuğa fazla gelebilir bazen anlamıyoruz kararını yedikçe hoşumuza gidiyor veriyoruz ama sonrası bazenn sıkıntı olabiliyor biz yaşadık da oyüzden söylüyorum canım
Sibelll
[bilinmeyen] bizde bir sorun var ya o kadar emiyor bir de üstüne ağlıyor😞
Kutayalp
[bilinmeyen] ben tam 6 aylık olunca basladım ama tadımlık daha o kadar çok yemiyor zaten kabul etmiyor emmesi eskisi gibi bu yüzden ama bende şimdi yemek yemezse diye korkuyorum
[silindi]
[bilinmeyen] sabah yumurta sarısı lor peyniri veriyorum ama çok az sonra su veriyorum öğlenleyin de püre veya yoğurt ama çok az veriyorum bunların hepsini 2,3 kaşık falan o yüzden emmesinde bir değişim yok
Elizan28
[bilinmeyen] canim benim kizi. 6 ay 21 günlük ben ek gida olarak gunde 1 kere veriyorum ki unutmasin emmeyi cunku benim kizim mamada kullaniyor. Ay ay arttiricam yani ki beni emmeyi biraksin
Elizan28
[bilinmeyen] gece emmeyi birakmasin yanlis oldu
[silindi]
[bilinmeyen] her çocuk bir olmuyor tabi kimisi memeyi zor bırakıyor kimisi de hiç emmiyor 😊 sağlıklı olsunlar da siz üzülmeyin hiç emmeyen bebekler var.Ama kafanıza çok takılıyorsa doktorunuzla da bir konuşun.
Elmus
[bilinmeyen] korkma canım ne güzel bu zamana kadar emmiş benim oğlum 2bucuk ay emdi üzüntümü sen düşün artık😣ama sonuç olarak saglıgı gelişimi gayet iyi bırakırsada en azından benim gibileri düşün yada hiç emziremeyenleri 😘
Sibelll
[bilinmeyen] ben o kadar az emince mama yapıyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum 😞
Elmus
[bilinmeyen] evet çok iyi anlıyorum ben seni canım,rabbim hayırlısını nasip etsin herşeyin🥰
Onedroplove
[bilinmeyen] biz 4.aydan beri öyleyiz gece güzel emiyor fakat gündüz 10 dk ancak birde ben vermezsem hiç ağlamıyor 3-4 saat öyle bekler şimdi ek gıdaya başladık yine aynı gündüz meme Yok biberonla sağıp veriyor annem çalıştığım için öyle fazla içiyor işte