Kubranurii hayır ya yanlış bilgiler yuklemissin beynine
Gebelikte annenin troid hormonu da sıkıntı olsaydı ilk 3 ay içerisinde önlem almak gerekebilir. Çünkü zeka gelişimini olumsuz etkileyebili, erken doğuma sebebiyet verebilir vs.
Ancak bebeğin doğmus ve henüz sonuç cikmamis. Topuk kanı alınmasının nedeni de önlem almak zaten. Genetik hastalıklar taraniyor.
TSH hormonu yeterli miktarda salgılanmasına değer yükselir. Çok salgilanirsa da değer normalin altına duser. Buna karşılık dışardan homojen olmuş hormon takviyesi alınır. Bu ilaçla çok rahat bir şekilde kontrol altına alınıyor. Her ay düzenli olarak kan değeri ölçülüyor. Emziriyorsan bol bol dereotu tüket. Sütünden bebeğine de geçer.