Kızlar merhaba,
Oğlumun 1 yaşı geliyor teyzeleri😘 Öyle kutlama falan olmayacak babası ve ben… belki duruma göre en fazla dede ve anneanne ama ben hatıra olsun diye şöyle bi 15 tane kadar falan magnet yaptırıyım dağıtıyım diyorum yakınlara fotoğraflı. Önereceğiniz bir site, hesap falan var mı memnun kaldığınız? Bence kesin vardır, size güveniyorum 😍