cherryup Kızlar merhaba bebeğim haftaya 5 aylık olacak. Sadece anne sütü alıyor ama emme süresi bana cok kısa geliyor 5-10 dk arası en fazla. Sizlerinde böyle mi ? Kilosu fena değil ayda 600-700 gr alıyor ortalama
e_yildiz1 cherryup kilosu iyiyse emdiğinde doyuyor denektir 🙏🏻 Zaten anlarsınız huysuzluktan beze işemesinden 😇
patitoo cherryup merhaba canım bizimde iki gün sonra kızımız beŞ aylık olacak,hemşiremiz artık büyüdüğü için beş dakikada bile göğsünün boşaltabilir demişti bilgine🌸
bgmarik cherryup bizde 5 ay 10 günlüğüz.5 dk emiyor bende doymuyordur diye sık sık vermeye başladım.Ama baktım ki kusuyor fazla geliyor.Ne zaman isterse o zaman emziriyorum.Doyuyor demek ki kilo alımı da güzel.
Mucizemveben90 Bnmde 5 buçuk aylık bu ay 450 gr almıs normal sedı doktor bu zamana kadar hep bir kılo alıyordu ayda