Herkese selaaaam, 7ay anneleri düzeniniz nasıl özellikle mama da veriyorsanız? Bebeğim son 1 haftadır mamayı reddediyo gibi yani hazırlıyorum ama ya içmiyo ya çok çok az içiyo 🙈 önceden böyle olmadığı için panik oluyorm tabi. Verdiğim ek gıda miktarı da çok değil yani doyurmaz ama kızım sürekli bişi vermemi bekliyo mam mam mam diye dolanıyo mama almıyo emmesinde sorun yok, madem öyle emzir diyebilirsiniz ancak maalesef yeterli değil sadcee anne sütğ verdiğim dönem kilo kaybı sebebi ile mama takviyesiyle devam ettik şu güne kadar. Sonuç olarak düzeniniz nasıl, veridğiniz miktarlar ve zamanları nasıl?