findikannesi cnm doktoruma yazdım kendisi bana cvp atma tenezzülünde bulunmadı birde benim ki parça ile birlikte geliyordu onuda yazdım ama dönüş yapmadı bana hiç ben hastaneyi mahkemeye vermiştim heralde bir daha görmek istemedi yönetim beni doktoruda uyardılar sonra gitmedim hastaneye başka yere ama bi sıkıntıda yaşamadım inşallah bi ara doktora gidicem şuan özel devlet hastalık dolu kızımda küçük bırakamıyorum kimseye bebeklerin çoğunu hasta görünce gözüm yemedi