1 ay sonra ek gıdaya başlıcaz ama henüz desteksiz oturamıyor tabi şuan. Kullanıp memnun kalanlar var mı ? Hafif mi, ön tablası çıkıyormu oturma yeri çok sertmi extra minder almak lazım mı vs alanlar yorum yaparsa çok sevinirim haftaya geliyormuş ona göre alacağım😇